Mot Borås med kameran!

Photography / Permalink / 2
 
Yess today is the day, idag åker jag med Swebuss igen (wihu) fast västerut i landet istället. Jag hade inte haft något emot att åka norrut igen dock. Denna gång är det Lisa från textilhögskolan jag ska plåta med och det är fortsättningen på den plåtning jag hade i våras/somras där hennes väskor var fokuset, de bilderna kan ni se bland annat i detta blogginlägg! På köpet av detta får jag idag träffa Evelyn och sedan resten av helgen även träffa en ännu mer avlägsen Julija (tjoho)!
 
Här fortsätter jag att ladda upp bilderna från Stockholmsplåtningen medan jag fortfarande är nöjd med dem haha! Nästa vecka har man kommit på något nytt o så brukar det se ut, det är gammalt redan första dagen och man blir typ missnöjd med dem direkt. I nuläget (jag plåta dem ju ändå förra veckan) är de inte fantasiska längre, utan helt okej nöjd med dom liksom, det är snabba ryck.

Så här kör vi igen. Igår glömde jag att säga att modellerna var Lotta Pettersson och David Andersson!
 
 
#1 - - norrbotten emmish:

fiina bilder =)

ha en toppen fredag

#2 - - Anonym:

He tottaly looks like Ryan Gossling

Till top