Plåtning, redigering och resultat

Photography / Avenuemodels, Kajsa Gustafsson, Lina Berglund, Makeup artist Evelin Kägo, Photographer Agnes Strand, Photoshoot, Talebel, The Swedish school of textiles / Permalink / 2
 
Hejsan! De senaste veckorna har jag försökt att utnyttja tiden innan och efter jobbet till att fixa iordning bilderna som ni ser här nedanför! Går ni in på min portfoliohemsida; agnesstrand.portfoliobox.me kan ni se alla bilder där. Klickar ni på dem en extra gång kan ni se dem i maximal storlek och rulla bildspelet därifrån! 
 
Vanligtsvis brukar det inte bli så här mycket bilder från en fotografering men då vi hade vissa mål som var tvugna att vara med på bild är det här det heltäckande resultatet. Några av bilderna lägger jag ut här under men för alla, se min portfoliobox! Det har varit mycket jobb och än är det inte avslutat då vi ska fortsätta samarbetet i höst med fortsättningen av kollektionen.
 
Hela projektet är drivet av Lisas idéer och jag som framställt dem efter den story som hon grundat väskorna är på. 
 
Designer för väskor och smycken: Lisa Andersson på Textilhögskolan i Borås
Modeller: Kajsa Gustafsson från agenturen Avenue models och modell Lina Berglund
Makeupartist: Evelin Kägo
Assistent: Julija Sidner
 
 
#1 - - Rebecca Wahl:

as snygga bilder ju!

Svar: Tack så mycket! :)
Agnes Strand

#2 - - Evelyn:

Älskar verkligen den första bilden !

Svar: Tack Evelyn det värmer att höra 😘
Agnes Strand

Till top