Rötterna blir starka när det blåser

Vardag / Permalink / 0
 Efter den här helgen känner jag verkligen hur mycket ny energi jag fått. Den senaste tiden i skolan har kännts riktigt oinspirerande och luften har lyckats pysa ur mig helt och hållet. Det positiva började med en stor julmiddag med folkhögskolan i torsdags och i fredags åkte jag olikt många inte ifrån Gamleby utan dit för att träffa underbara människor från Jönköpingstiden. Den senaste större träffen vi hade var i somras då vi hade så jäkla kul och det hade vi även denna gång, det värmer verkligen i hjärtat av att träffa detta fina gäng, det går liksom aldrig fel.
 
Efter detta har jag bland annat fått en övernattning med Ivana som är saknad trots att hon är så nära (kan dock inte visa några bilder för vi tar bara superfula sådana) och fått hälsa hem de som kommer hem till Viken över julen. 
 
Mycket mycket kärlek till er.
 
 (Jag har också fått hem min Normstorm - tavla nu som ni ser i collaget. Shit is huge men nu står den bakom min hylla och inväntar damm. 
Till top