Klassåterträff!

Photography / Permalink / 1
 
I Lördags fick jag äntligen träffa, åtminstonde en liten del, av min underbara klass från Jönköping! Direkt från jobbet tog jag tåget till Linköping där jag blev upphämtad av Villiam och Liz, körde vidare mot Katrineholm-Vingåker-Lappe och landade ute i skogen där vi hittade Sabina, Rickad och August! 

Grillning, morgonbad, kramar, fyrhjuling och morgonljus! Åh så härligt, jag säger tack och skickar en kram till er som inte kunde vara där, vi ses en annan gång och gör något annat svårt att glömma. Kram på er fina! 
 
 
#1 - - Tuula:

Hej! Tack för att du förgyller Juneporten med din bild. Tog mig friheten att ta en bild på den och lägga in den på min blogg.. Du är grymt duktig! / T

Svar: Hej du, tack så mycket dina ord värmer! :)
Agnes Strand

Till top