Längtar efter nått

Vardag / Permalink / 0
Jag tänkte visa någon slags levnadstecken mitt i allt redigeringssurr. Vi har fått en ny montageuppgift - eller fotouppgift eller vad det nu är och jag har inte koll på den över huvud taget men något gör jag i alla fall. Den ska redovisas imorn. Eller vara halvklar. Eller något. Det är väldigt oklart och jag är långt från klar eller nöjd.
Känner hur missnöjd jag blir med hela uppgiften och att jag bara behöver lov nu. 
 
Snart nog är det imorgon kväll då jag kan säga hej då till skolan för ett tag, vill ju redigera och fixa mina grejer jag har på gång.. Här är dock ett fint ögonblick med en sötnos jag senast såg i september som ni kan se i detta inlägg, hen satt i samma fönster som den gjorde då men var betydligt tjockare nu. 
Tack Emmy för bilderna! 
Till top