Smakprov av Stockholm

Vardag / Permalink / 1
Det händer ganska mycket nu här i livet och det är mycket jag inte har berättat men som kommer fram allt eftersom helt enkelt. Till en början har jag sedan en tid tillbaka säkrat min praktik till hösten och vet nu att jag kommer att bo i Stockholm mellan augusti - februari nästa år. Hela 7 månader i Stockholm känns helt fantastiskt i nuläget då jag är ganska trött på småstads-Västervik/Gamleby.

För någon månad sedan var jag på en hel radda med praktikintervjuer i vår kära huvudstad, funderade lite på vad jag ville och kom slutligen fram till att det skulle bli POPE. People of pure enlightenment. En creative studio med fotograf Jonas Carmhagen, en retuchör och filmkille som tillsammans sitter i en superfin studio. Så nu i veckan har jag varit i Uppsala och under två dagar hängt på POPE i Stockholm, och det känns som att jag kommer att trivas toppenbra där. Endast dessa två första dagar var riktigt händelserika och lärorika! 

Det enda problem som kvarstår är BOSTAD, så VET NI någonting tar jag mer än gärna emot TIPS! 
Så länge jag har tak över huvudet bor jag i allt från ett rum någonstans, en etta eller att hyra något större tillsammans med andra. 
 
 
 
 
 
#1 - - Rebecca Wahl:

<3

Till top