Snabba ryck

Photography / Permalink / 0
 
 
Det tar lite tid mellan varven jag tittar in här men vi har ett ganska intensivt schema just nu, in a good way, och de senaste dagarna har jag lyckats färdigställa ganska mycket saker så nu kände jag att det var dags för ett hej. 
 
Detta som ni ser här var en snabb uppgift vi fick gårdagen på oss att göra där vi skulle plåta en sommarbild och göra layout för ett uppslag i ett magasin med den. Tanken är att detta ska vara ingången till en modeserie, meen den skulle jag behöva mer än en dag på mig för att göra. 
 
I skrivande stund håller jag på att printa min A4 portfolio som jag ska fylla med montage och liknande, eftersom den A3 portfolio jag gjort endast är för Fotograf-Agnes till skillnad från denna som får stå för Montage-Agnes. Det är så härligt att vara schizofren!  
 
 
Till top