Ending stuff

Photography / Permalink / 1
 

Hur blev januari helt plötsligt mars?! Helst av allt skulle jag vilja backa tillbaka en månad för jag förstår inte vart den försvann. Innan lunch nu blev jag precis klar med modeuppgiften vilket känns ungefär såhääääär skönt!! Dock håller jag på dem lite till då redovisningen är på fredag, men, här är min moodboard och lite sneackpeak på resultatet! 


 

I fredags åkte jag till Jönköping med några ur klassen för att besöka gamla skolan för att snacka om nya skolan. Det var så himla underbart att komma tillbaka till den staden och träffa människor man aldrig ser och saknar så mycket. Helgen spenderade jag hos ytterligare två främlingar vid namn Elin & Evelyn hade en allmänt skön, lugn helg. 

Nu ska jag träffa min grupp för ett nytt, enormt projekt jag får berätta mer om någon annan dag, men nu ska det brainstormas, planeras och skissas för något väldigt kul! 

 


 

#1 - - sanna hyvärinen:

Vad var det för modeuppgift:) Pluggar du mode?

Svar: Hej! Jag läser Fotograf för reklam & magasin på Fotoskolan Gamleby så detta var en uppgift där vi skulle plåta mode efter en moodboard vi själv skapat, kika gärna in på fredag då jag lägger upp resultatet från modeserien! 👏🏼
Agnes Strand

Till top