Äntligen är du min, Canon 5D Mark III

Photography / Permalink / 2
Som jag gått och suktat efter att själv få äga en Canon kamera. Jag har länge känt att Nikon inte är min grej och att alla olika Nikonkamerar jag känt på inte levt upp till mina förväntningar. NU, har jag under det senaste året bekantat mig mer och mer med lite olika Canonhus samt objektiv och nyligen råkade jag själv klicka på den magiska knappen, beställ. 

Det är helt fantastisk, det är ju den här känslan jag vill ha, förlåt Nikon men det skulle aldrig fungerat för oss. Canon vet vad jag vill. 
 
För två dagar sedan fick jag äntligen mitt paket med Canon 5D Mark III, ett 50mm 1.4 och så ett par fräsha minneskort på det. MUMS. Den senaste tiden har det varit mycket som surrat i luften, jag har bland annat fått ihop en hemsida (som nästintill är färdig), redigerat mängder med bilder (som ni snart kan se på hemsidan) från plåtningen jag hade i Borås med designer Evelin Kägo och avslutat sista kursen i skolan. Men jag har inte plåtat så mycket, varken med syfte eller privat och därför kändes det fantastiskt att få plocka upp denna goding och bara knäppa massa vardagsbilder. Det ska bli mera sånna kan jag lova. 

En vilde vid namn Zara uppe i äppelträdet. 
 
Nu får jag äntligen säga, min gamla kamera till vänster, och de nya prylarna till höger. 
 
Lite häng med/på Ivana blev det!
 
En syster som jag lyckades fånga på bild.
 
En bror som multitaskar.
 
Och så en far i en trapp. 
 
#1 - - a n n i k a:

Hur mycket kostade den?

Svar: Hej! Med diverse studentrabatter så fick jag allt för ca 27000 kr och är väldigt nöjd med den ;)
Agnes Strand

#2 - - Sarah:

Fin den första bilden va :)

Svar: Tack :)
Agnes Strand

Till top