På en blåklintsåker i Skara

Photography / Permalink / 0
Jag uppskattar den här sommaren så otroligt mycket då jag faktiskt kan njuta och uppleva den i år eftersom det inte är någon ide för mig att klämma in ett sommarjobb mellan skola, resa, flytt och praktik.
 
Till en början blev det några dagar tillsammans med släkt och familj ute vid stugan, och att ägna sig åt sånna saker man gör på Idö. Den senaste veckan har jag dock haft fullspäckad med att hinna träffa vänner, bland annat en bio med Evelyn (Tarzan) och en tripp till Skara till Becca.
 
Det första jag och Becca gjorde var att åka till denna fantastiska strand.
 
Vi fortsatte sedan dagen här..
 
Den perfekta dejten!!!! Detta var bland de mysigaste saker jag gjort. Jag orkar inte med hur fint det var och hur härligt det var att bara sitta där. 
 
Lite vin, rött och vitt, på en blåklintsåker i Skara. 
 
Självklart fick jag även den obligatoriska Skara-sightseeing-turen samt spelade bilbingo i en liten håla dagen efter. Fler bilder hittar ni på Rebeccas blogg!
 
 
Till top