Vända ont till gott

Vardag / Permalink / 0
 
 
Jag var lite tjuvig förra veckan och bloggade på Fotoskolans blogg istället, så ta en titt om ni undrar vad som fylldes i denna skumma lucka av tid då jag inte var här. Det är alltså detta inlägg ni skymtar ovan och så ännu ett till under det. 
 
För övrigt så har dessa veckor kickstartats igång av mig själv.
Jag har tuschat massa bilder, modellat, plåtat Adi, träffat Elin för första gången på ett halvår tror jag, vart med Ivana, levererat bilder, yogat, startat en hemsida, assat, printat, reparerat bilen (inte jag dock), vart ute på mänger av promenader och slutligen idag lärt mig tycka om film lite mer (lite mer än obefintligt), men jag börjar förstå det nu och jag tror nog att det är nyckeln till att tycka om det för min del. Och så har jag bowlat ikväll. Det gick inte särskilt bra kan man väl säga (kom sist), men vafan de va kul ändå!
 
Så nu är jag är helt slut i kropp och knopp, men det är en väldigt positiv trötthet då jag är nöjd med vad jag lyckats göra på dessa ynka två veckor. Ungefär här kommer jag fortsätta imorgon med filmklippandet. Bara fortsätta kämpa säger jag till mig själv och er andra! 
 
 
Till top