Redigeringsröda ögon

Vardag / Permalink / 0
Är äntligen inne på att redigera den näst sista bilden från plåtningen med Elias, äntligeeen säger jag bara! Dels för att plåtningen känns som evigheter sedan - trots att det inte var det - och för att jag blir galen av att redigera på min laptop, men vad har man för val när bilderna måste iväg snarast. 
Jag håller dessutom på med planeringen för en annan plåtning för första veckan nu när vi börjar så jag hinner inte sitta med dessa i skolan kan jag tro då. Nåja, det är kul att känna att man blir nöjd i alla fall. Det är detta jag längtat efter. Känner inte att jag varit såhär nöjd med några bilder sedan Glitter och Glamour bilderna jag tog i vår/sommras... Känns som att frosten släppt nu. Nu får det bli mer människor i min kamera och mer studio.
 
Så här ser det ut i skrivande stund, det är bara att fortsätta med hudtuschen, sedan hudtoner, sedan är det bara en bild kvar. Tjoho!
 
 
Till top