Peka rätt finger åt rätt håll

Photography / Elitemodel, Therese Nilsson / Permalink / 0
Elite model; Therese Nilsson 
Just nu känns det som att jag är inne i en så sjukt oinspirerande tid. All stress inför praktik, portfolios och alla projekt jag haft spinnande hela våren har nu avbockats, och jag har "inte något att göra". Jo det är klart jag har. Men jag hinner laga mat, se på serier om kvällarna och gå ut och springa nu för tiden. Riktigt skönt men det är ett bevis på att det finns för mycket tid. Jag behöver styra upp en plåtning för jag är sjukt understimulerad. 
 
Har också i denna dvala tänkt på hur sjukt (jävla) onödigt det är med människor som inte gör en glad. Det är bara onödigt. Som inte ger något. Som tar energi. 
Ger man inget får man inget tillbaka. Lite så tänker jag. 
 
 
Till top