Och så var man i Uppsala, snart Stockholm

Photography / Permalink / 0
 
Hej igen! Nu har en vecka av eget arbete börjat vilket innebär att jag åkt upp till Uppsala till Oskar! Uppgiften vi fått ska avsluta våra två första kurser där vi i två bilder ska tolka två av orden Medmänniska, Solidaritet, Idealism och Aktivsism. Imorgon - onsdag - eller torsdag kommer jag att åka in till Stockholm för att fota Lotta och eventuellt en av hennes klasskompisar David för detta. Idag ägnar jag tiden åt att planera, och att vänta på att Oskar skriver klart sin tenta så vi kan gå ut och kolla stan eller nått annat trevligt! 
 
Igår underhöll jag mig bäst jag kunde 5,5 timme i buss, såg bland annat filmen Aloha, som inte var superbra dock och så skulle jag se filmen Noah men de pratade grottmännsiko-språk hela filmen och jag hade ingen text så stängde ner den väldigt fort och lyssnade på musik istället. 
 
Igår hann jag också träffa Evelyn som hade en intervju uppgift jag föll offer för, det var riktigt härligt att ses igen efter vad som alltid känns som väldigt länge sedan.
 
 
Till top