Idag tänkte jag sno lite

Vardag, YH6 Fotograf för Reklam och Magasin / Permalink / 0
 
 
Ja idag får bli en sån där tjuvig dag. Ibland har andra så mycket roligare bilder de delar med sig av än mig så varför inte visa dem istället? Och se på fan, jag är med på dem till och med vilket kan vara ett intressant perspektiv - inte bara där jag är bakom kameran alltså utan även framför. Den övre och undre är alltså från Rebecca Wahls blogg FettMedFoto! Och anledningen till att jag tog med hennes rubrik i bilden under är för att det var så jäkla klockrent sagt av vår lärare att det är värt att upprepas. För vi gick igenom portabla blixtar vi aldrig använt förut och han ger oss inte en indikation på hur de fungerar utan bara "Lär er hur den fungerar och fota", och det var precis vad vi gjorde!
 
 
Och denna dramatiska svartvita komposition är snott av fina Ellinor Sjöberg vars blogg ni hittar här!! 
 
 
 Bilder från i måndags när halva klassen drog ut i naturen och testa blixtar!
 
 
 
Till top