Väntar inte på nån

Photography / Permalink / 0
 
Idag har vart en sån där riktigt bra dag när man bara vill göra saker, ge sig ut och springa/ va med folk/ hoppa in i studion och plåta 100 idéer och allt bara snurrar i huvudet. Ja en sån dag har det vart och det har vart underbart. Ska försöka hålla humöret så genom att fortsätta låta Håkan inviga morgorna med underbar glad musik framöver - höstmörkret ska inte få ta över! 
 
Men helt oeffektiv har jag inte varit idag utan jag såg till att boka studion till på onsdag då jag tänker sätta tänderna i (förmodligen) ett stilleben. Problemet är att jag blivit så inspirerad av mina fina klassisar och Pinterest så jag har inte en bild jag vill göra utan ca tio stycken vilket jag absolut inte hinner göra vid ett studiotillfälle.. Jag tänker dock färg och enhetlighet i alla fall, men hur ska jag stå ut ända till onsdag med att fota det!? Hellst skulle jag vilja fixa grejerna ikväll så att jag kan plåta imorgon, vilket dock är omöjligt då jag behöver åtkomst till diverse butiker för att inhandla lite saker först.. Nåja, jag får väl testa mitt tålamod i detta. 

Här är en lite mer kreativ produktbild jag tog i våras och åh vad det kliar i fingrarna för att få göra något som detta eller som min flygande mat som ni kan se i det här inlägget!
 
 
Till top