Tomt, stilla och tyst

Fotoresa Skottland / Permalink / 0
 
Familjen har flyttat ut till sommarhuset och själv jobbar jag heltid och helger inne i stan. Tur nog har jag lite vänner här som kan underhålla mig lite titt som tätt men jag njuter inte av ensamhet när den står och väger med min tristess. Jag passade i alla fall på att äta en sen lunch på stan med Evelyn för inte så länge sedan eftersom det är jättemysigt på stan just nu. Marknadsstånd, musik, mängder av turister och en Italiensk matmarknad. Visfestivalen är nu inne på sin sista dag och det kommer att sätta press på stan ikväll, trots att gårdagen nog också gjorde det. Vi hade knappt en kund inne förrän klockan tolv idag så Västervik var nog lite bakis och inte så morgonpigga och de lär inte vara det imorgon heller. Ikväll vankas det trevligheter men vart det leder får vi se! 

Här kommer fler bilder från Skottland, reseprojektet! När alla kommit upp här ska jag fixa ett inlägg där alla kommer att finnas samlade! Jag vill så gärna ha en plåtning nu men jag har inte så mycket mer än natur jag kan fota tyvärr och jag tänder inte riktigt på det.. Jag har faktiskt en plåtning på G som än så länge står oplanerad och så ska även ett självporträtt till Gamleby tas som presentation och första uppgift till skolstarten. Men imorgon är jag i alla fall ledig och kan tänka på den förhoppningsvis! Ha det så trevligt resten av helgen hörrni.
Se till att andas.
 
 
Till top