MorgonYoga

Vardag / Permalink / 1
Imorse testade jag att göra yoga och det kändes toppen, nu när jag känner att det är för kallt (mest för halsen) för att springa ute så behöver jag göra något annat, och som nu när jag är förkyld passar det perfekt.
 
Dagen idag går ut på att göra färdigt reklamuppgifterna som ska redovisas imorgon samt träffa min redovisningsgrupp och gå igenom allt då vi själva inte ska presentera vår egen bild. Jag har gjort reklam för resor och har tre snart färdiga bilder där en ska väljas bort. 
 
Igår kände jag dessutom att veckan skulle bli ganska lugn, för lugn. Så jag passade på att utnyttja tiden till att plåta en annan ide jag först hade till reklamuppgiften med temat socker. Så det ska bli kul att sätta tänderna i.
 
Så här såg det vanliga kaoset ut, men det är ordnat kaos, det är en viktig detalj. Allt finns där av en anledning. Till höger assar jag år Emma som plåta sin reklambild. Det är verkligen kul att assa och se andras tänk, idéer och ljussättningar, och att få blåsa såpbubblor. 
 
Lite yoga på det skadar inte. 
 
 
 
 
#1 - - Emma -Merakibeauty.se:

åh vad kul :)

Till top