Mäktigt

Vardag / Permalink / 0
Hej på er. Jag ville bara hälsa från en lugn och skön helg, ni vet en sån där man nästan sovit mer än man varit vaken och man knappt kan återge vad man gjort. En sån helg som käns sådär superbra och hemsk på samma gång. 
 
Det blir ju ofta längre helger då vi sällan har föreläsningar eller lektionstid på fredagar, men vi behöver ju alltid arbeta med uppgifter så det är vad jag gjort. Jag tog det lugnt i fredags och plåtade en montageuppgift man ska ge till någon i klassen igår, lördag. Åkte hem från Gamleby i bilen med Alex och Sigges konstiga tankar i bilradion och jag lyssnar fortfarande på deras pod när jag skriver det här. Det är som en tv serie man inte kan sluta titta på.
 
Eftersom jag inte alltid har nya bilder att visa blir det ofta lite behind the scenes bilder. Själv tycker jag det är jätteintressant att se sådant så jag hoppas att det inte är helt ointressant att se för er heller. För det är ofta ett stort jobb bakom bilderna då både planering, fotografering och redigering ska hinnas med fram till det att jag visar upp en bild.
Just nu redigerar jag spåren av det ni ser på vänstra biten med sockerbitarna. I mitten ser ni det jag plåtade igår till montageuppgiften, och till höger ett par härliga tillskott till garderoben.
 
Ha det bra så länge!
Till top