Galna tider

Vardag / Permalink / 0
Imorgon är det nyår och idag har jag jobbat sista dagen för i år och räknat och räknat 8h om dagen de senaste tre dagarna. Men nu är inventeringen färdig för min del, nu ska jag börja njuta av lovet och börja det på bästa sätt med nyårsfest imorgon. 
 
Just nu ser jag tillbaka på året för den årsresume jag ska lägga upp här - förhoppningsvis imorgon - och blir både glad och ledsen för att jag har så fina minnen som jag bara vill återuppleva igen och igen. Och krama alla jag inte har här. Så med den peppningen hoppas jag (och annars ska jag se till) att 2016 toppar det gångna året, för då kommer det vara jäkligt bra helt enkelt.
 
2015 har varit det bästa, roligaste, mest utvecklande, utmanande och galna året jag vart med om och jag är så himla glad över alla människor jag fått dela allt med. Här kommer en bild jag fastnade vid när jag bläddrade igenom ett års mobilbilder. Denna säger så mycket mer än om just Skottlandresan. Här blev vi avsläppta efter en 5h tågresa och 40 minuters bussresa ut i ingenstans i Skottland. Inte ens nära närmaste samhälle med skyltar som ljuger. 
 
Till top