Värme

Photography / Permalink / 0
I tidags fick jag äran att följa med Emma på generalrepetitionen till Nötknäpparen på Dansens Hus. Jag satt och gapade hela tiden åt hur sjukt duktiga och påhittiga dom var med dans och teknik och allt. Detta är slutscenen och den enda scenen de hade de klassiska balettoutfitsen på, annars var det allt från Super Mario till kinesiska folkdräkter. 
 
En riktigt skön kväll hemma efter dansen med lite pyssel och en knäckklubba från Gränna-nånstans när vi passerade där på vägen hem genom Sverige i måndags.
 
Och igår, onsdag, spenderade jag kvällen med att hänga med denna pärlan, Ivana. Facetime var på och det känns som alla avstånd är inga avstånd. Jag har ingen aning om vart de tre timmarna tog vägen men jag hann käka två gånger under den tiden i alla fall. Snart hoppas jag att antingen jag kan åka ner till henne (Västervik) eller hon upp til mig. 
 
Till top