En massa dagar av helg

Photography / Permalink / 0
Den här helgen har varit lite extra lång då jag fått ett par dagar till att arbeta hemifrån med lite diverse saker. Men mellan varven av nytta har jag ganska flitigt ändå lyckats klämma in lite nöje. Blandannat mötte jag upp Alice för lite fika och shopping vilket var superdupermysigt! Jag har blivit kaffeberoende by the way. Njuter. 
 
Tillbaka till nyttan på mitt hemmakontor som fortfarande är i, ja sängen. Frånvaron av ett skrivbort skriker fortfarande starkt från min rygg. 

Äta bör man annars dör man, helt okej när man gjort massa matlådor och får äta på sin soliga balkong! 
 
Tillbaka till nytta, men nu har jag redigerat klart alla backstagebilder från Fashion Week! 
 
Sa jag att jag lyckats klämma in lite nöje med? Jajjamän! Man kan inte slita hela dygnet. Fredagkvällen fick jag njuta av på Grönan tillsammans med några fina samt Trojan Sivan som höll en grym spelning.
 
Aaaand.. back to the bed. Så här har de senaste kvällarna sett ut. Jag, fjäderlampan och Gilmore Girls på datan. Nu har jag kommit halvvägs och en säsong framåt säkert. Det är kraftig nostalgi att se igenom denna serie igen! 
 
Till top