Ett glatt inlägg

Vardag / Permalink / 1
 Hej på er igen! Herregud vad tiden flyger och vad det händer mycket kul saker!! Jag börjar med att säga grattis och KRAM till min fina mamma som fyller år idag! Och så har jag äntligen (ja för ett tag sen) köpt en ny mobil som gör precis som jag vill, iPhone 6s. 
 
 
  • Johan Westin har fortsatt lära oss allt mellan himmel och jord om studioljus.
  • Vi har haft pannkaks/våffelmys i klassen och jag har fått mumsa thaimat + sushi med Becca. 
  • Jag har äntligen fått se vårt skolfoto som togs lite spontant en halvduggig dag på trappan utanför skolan
  • och jag har kollat i gamla fotoalbum och bland annat hittat den finaste bilden på mig och mormor. 
  • Vi har firat Halloween och äntligen fått träffa underbaraste Fanny och August igen, kram på er! 
  • Och jag har plåtat ljussättningsuppgiften igår med Becca - både produkt och stilleben - vilket tog mellan 15.00-24.00 för bådas bilder + undanplockning och att ta sig hem. Jag la mig sedan vid 01.30 och och har varit helt slut idag, men vi ville verkligen bli färdiga igår - och framförallt bli nöjda!
 
  • Så efter mycket kaos, totalstrul, irritationsattacker på varandra och från bådas håll lyckades vi tillslut och firade med mat, energi och socker och tog en behövlig paus. Sedan fortsatte vi glada, skuttandes, sjungandes och med flyt och jag hade då i stunden kunnat stanna kvar några timmar till. Så här såg vi dock ut strax innan vi åkte. 
 
 
 
 
#1 - - ❥ Ellinor Sjöberg :

helvete vad långt inlägg! :O

Svar: Det är bara mycket bilder 😘
Agnes Strand

Till top