VI ÄR FOTOGRAFER

Vardag / Examensutställning, Fotoskolan14/15, Fotostudenter, Vi är fotografer, exhibition, fotoskolan Jönköping, photography, student / Permalink / 0

Tjenamors! Nu har vi äntligen ställt ut vår examensutställning "Vi är fotografer" på Galleri Tegel och vernisagen kändes mer än lyckad. Till det fick jag finbesök av både mor och bror från Västervik samt min fina vän Elin. Under dagen idag anslöt sig dessutom både far och syster för att kolla på utställningen. Det här är så min vägg såg ut och jag är riktigt nöjd med allt från hängning till hur jag redigerade om bilderna från när jag senast redovisade dem som mitt reseprojekt. Ni ska bara veta hur mycket jobb det är bakom detta, jag är så sjukt imponerad och stolt över min klass för att vi lyckades fixa det så bra! 
 
 
Kvällen firades sedan stort med utgång till vårt kära Bongo bar för att sedan fortsätta till Pipes (Bagpipes corner) som är min absoluta favoritbar här i Jönköping. Den är bara så mysig och bra med härliga vibbar från Skottland...
 
Natten avslutades på bästa sätt. Man hamnar i det där läget då man inser att det nog är bäst att man lägger sig. Man ser hur Vättern och himlen är ljus och soluppgången sprider rött ljus in genom fönstrena. Men det är alltid just då som man mår så jäkla bra, tiden står liksom stilla i just det ögonblicket. 
 
 
Till top