Glimtar av grönt och gult

Photography / Permalink / 0
 
Jag ska bli bättre på att ta med mig kameran i vardagen mer, det har blivit väldigt mycket ”fina” bilder från fotograferingar kontra väldigt fula vardagsbilder från mobilen. Det ska bli ändring på det. Anledningen till varför det inte blev mer än mobilbilder här på bloggen är nog för att det blev så mycket av en jobbkänsla på allt som hörde till foto, något jobbigt och tidskrävande om jag även skulle ta med det utanför mina fotograferingar. Där funkade det superbra, där var det underbart att fota. Men på fritiden ville jag ha lite distans. Så känner jag inte längre utan det var nog ett tecken på stress - något jag har tänkt att sluta med!  Nu har jag fotat massa saker senaste tiden, självporträtt om inte minst. Jag skulle vilja stanna uppe hela natten för att redigera, och jag har även ett par fotograferingar på gång nu inom de kommande två veckorna innan jag åker till Kroatien.
 
Söndag hur eller hur betyder min lediga dag och åh så bra den har varit! Jag vaknade upp på Idö efter att ha åkt dit i storm och skurar igår, hade en mysig kväll med bara prat och prat. Idag åkte familjen till en del av släkten i Loftahammars skärgård och hade det supertrevligt! Jag ska låta bilderna tala bättre än vad jag kan, men jag har inget minne av när jag senast var där.. och laxen var supergod! 
 
 
 
Till top