FOTOSKOLAN SELFIE

Photography / Permalink / 1
Hejsan! Vad har hänt sedan senast? Jo i torsdags hade vi en stor uppgift på gång, vilken jag nu sitter och väljer ut bilder till (det är ett par stycken!). Uppgiften gick ut på att vi under dagen jobbade som bildjournalister. Vi gick ut på stan och fick smsuppdrag på mobilen som vi sedan skulle lösa med en eller flera bilder.
 
Några av uppdragen var: 
  • Rubrik "Treåring försvunnen vid fastighet nära Vätterstranden"
  • "Polisen befarar ny inbrottsvåg"
  • Street Fashion, finns det någon stil i Jönköping eller inte? 
  • Tiggarna, vi ser dem, men ser vi dem?
Sammanlagt fick vi 11 stycken uppdrag under dagen vilket innebar att vi sprang Jönköping runt ett par gånger.. Men KUL var det! 

Nu är jag hemma i Västervik igen över helgen, och tur är det eftersom jag blev inringd på jobb lagom när jag kom in i stan igår! Nu ska jag fortsätta att rensa bilderna, så länge bjuder jag på den klass selfie som vi tog efter klassfotot i tisdags. Nere till höger syns våra lärare Calle och Bengt. Härligt gäng!
 
 
#1 - - Susanna Maria J:

Kul selfie :)

Svar: Tack! Det var på initiativ från våra lärare till och med!
Agnes Strand

Till top