Tentaplugg

Vardag / Permalink / 2
Nu är det full rulle här kan jag säga! Pluggar inför tenta för Digital bildbehandling B som är imorgon och försöker få in alla frågetecken i huvudet. 
 
I veckan har vi även fått i uppgift att frilägga vår produktbild med banor vilket är en helt ny värld för mig, men en himla bra sådan. 
 
Vi har också fått info om en montageuppgift som snart kommer påbörjas och jag är sjukt pepp på detta!!! Här syns ett dåligt exempel på ett sådant (projektorn) och även de löv som alla fick att redigera så att den blev exakt som Jannes.. Sedan printade vi dessa, nästan 50 stycken likadana bilder igår.. 
 
Och igårkväll plåtades jag av Rasmus till vänster och här ser vi även Anton och Emmy som assar och en nyficken Micke. När jag tog den här bilden satt jag och blev ompysslad av Alice som fixa håret till plåtningen, lyx. 
 
Tack för mig, nu ska jag ta på mig ett par skönare byxor och plugga vidare! 
#1 - - När Annie fotograferar i Kalifornien:

Så himla kul det ser ut!! :-D Vad går du för skola och för utbildning?

Svar: Jag läser Fotograf för reklam och magasin på Gamleby YH. En tvåårig utbildning och det är hur kul som helst! 😃
Agnes Strand

#2 - - Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma:

ÅÅÅH JANNE :) <3

Till top