Planer för allt möjligt!

Photography / Permalink / 0
 
Nu har jag kommit på en ide till mitt självporträtt och även månadens bild vilket känns fantastiskt. 
 
Ikväll / imorn/ i övermorgon ska jag alltså fota självporträttet och månadens bild.
 
Har jobbat klart för dagen och förbereder mig för jobb på måndag, tisdag och onsdag.

Har precis beställt nyårsklänningen + lite annat smått och gott från Nelly. 
 
Imorn sker det sista julfirandet. Mer julmat!
 
Håller på med en sammanfattning av 2014 i bilder, det ska blir kul att både se och visa. Mycket har hänt.

Håller på att sätta klorna i en tanke som ska fotas - gärna när snön ännu ligger kvar på marken! 
 
Borde ägna tiden åt att planera bok- och reseprojektet nu. Men jag planerar trots allt en annan fotografering nu.
 
Bjuder på en julhälsning från oss på Herberts Guld, eller ja, det här är vad våra kollegor i Vimmerby-butiken fick ;) 
(Vi målade ett veck var, visst fick jag till mustachen..) 

 
 
 
 
 
 
 
Till top