k o r t s l u t n i n g

Photography / Permalink / 0
Efter dagens fotografering har vi nu bara två plåtningar kvar vilket känns superskönt efter all planering som gjorts. Detta är från helgen då Gamlebys Tv produktion hade livesänding i deras studio och jag och Jenny plåtade behind the scenes till detta. Det var verkligen en kul och tacksam sak att plåta med snygga ljus och att allt såg väldigt proffsigt ut. Väldigt väldigt snyggt hade de fått till det, aplåder till dem! Detta är en bild Jenny tog i smyg (uppenbarligen) bakom deras scen. 
 
Jag har massor behind the scenes från alla våra plåtningar men allt ligger självklart på hårddisken i skolan så de får allt vänta. Idag plåta vi ute i regnet, men det blev bra ändå, så som de ska va! 
 
By the way, allt jag plåtade från livesändingen är puts-väck då minneskortet bestämde sig för att dö lagom till att jag skulle tanka in allt i datan, sådär extremt nöjd med bilderna jag fått. Yess, har ingen aning om vad som hände men det måste ha kortslutit sig på något sätt. Väldigt tråkigt då det var det enda CF kort jag hade och då jag plåtade med Canon + 100mm medan Jenny plåtade med Nikon med 24-70. Så vi gick miste om den variation vi ville ha men jag är mest glad att det inte sket sig under en viktigare plåtning. Hädanefter kommer jag dubbelspara allt redan i kameran.. :) 
Till top