Redan trött på mörkret

Photography / Permalink / 0
 
Idag har inte vart någon bra dag alls, det känns verkligen som man vaknade på fel sida och saker under dagen bara kryddade på detta så att det där osynliga locket bara trycktes på ännu mer på huvudet. 
Men dagen idag har bestått av redovisningar av samanlagt 50 bilder (2st var) för att sätta punkt för två kurser innehållandes bildkommunikation, fotohistoria, bildkomposition, och redigering i stora drag. Så lite av detta skulle vi sättas på prov med i dessa uppgifter vi fick två veckor på oss att genomföra. Det ni ser här är min bild för solidaritet, och den jag använde för redovisningen är den nedre av dom. I planerandet av bilden inspirerades jag av modereportage som ofta är lite dokumentära i känslan, åtminstonde till den nedre bilden. Solidaritet för mig är att man ser efter varandra, har nån slags gemenskap. Det är svårt att sätta ord på liksom min idealism bild ni såg igår men jag tror att alla förstår känslan av orden trots att det är svårt att beskriva dem med andra ord.
 
För övrigt är jag jättenöjd med bilderna, jag bara älskar känslan, färgerna, miljön, kläderna, kroppsspråken, hur sköna dom är liksom. Men just nu är jag lite förvirrad. För vi har ingen skola imorgon och vi har avslutat båda kurserna. Vilket innebär att jag inte har något särskillt att göra fram till måndag då nästa kurs startar. Det är udda så jag borde typ, städa. Fast imorgon, nyss var jag ute och sprang så jag är klar med att vara duktig för idag som tur är!
 
 
Till top