Assisterat, Fotograferat & Modellat

Photography / Permalink / 1
 
Shit vilken dag det varit! Nu känns det verkligen som att man går på Fotoskolan i Gamleby och det är så himla kul! Den idetorka jag skrev om igår släppte ungefär exakt när jag började komma in i någon slags sömn igårkväll alldeles för sent. Men då rullade idéerna självklart in på band. Vi har tre stycken studios bredvid varandra på skolan och de var bokade hela dagen med team på en fotograf, assistent och modell. Morgondagen är lika fullbokad, det är så kul att skolan är igång på riktigt nu och alla är inne i sitt esse. Idag har jag plåtat Rebecca med hårt ljus och imorn väntar ytterligare två plåtnigar med mjukt och klassiskt ljus! Jag blev också lite spontant indragen i en plåtning där jag fick stå modell med väldigt intressant styling och smink, jag väntar med att prata om det tills jag får de färdiga bilderna för annars låter det riktigt skumt - men snyggt blev det! 
 
För övrigt har jag bestämt mig för vilken mobil jag ska köpa och den är beställd och väntar på mig i Teliabutiken här i stan. Jag kom dock hem för sent från skolan idag för att hämta den och imorgon missar jag den tyvärr med.. Så på torsdag tänkte jag svara alla på Snapchat men till dess får jag fortsätta som jag vant mig vid. 
 
Fram till att bilderna i detta projekt blir färdiga och allt sånt tänkte jag visa upp några bilder som jag fixade häromdagen från Stockholm och Idealism plåtningen med underbara Lotta!! Fler bilder från denna plåtning hittar ni här: Vad är idealism?
 
 
#1 - - Anita:

Waaa, ääälskar den outfiten, riktigt snyggt :) Fina bilder också!

Svar: Tackar! :)
Agnes Strand

Till top