Missa inte vernissage på fredag

Vardag / Examensutställning, Fotoskolan14/15, Fotostudenter, Vi är fotografer, exhibition, fotoskolan Jönköping, photography, student / Permalink / 0
 
Nu på fredag är det äntligen dags för vår examensutställning, det är sjukt hur fort det här året har gått och att vi äntligen/tragiskt nog är framme vid slutmomentet. Just nu rullar allt på förvånandsvärt bra och vi tar dagarna lite som det kommer. Jag har fixat klart printarna för utställningen och ska imorn montera dem på kapaskivor, de hängs sedan upp under torsdagen och tags ner under under tisdagen. 
 
PASSA PÅ ATT GÅ DIT OCH KOLLA!! Jag lovar att det kommer vara värt det! 
 
Detta sker parallellt med färdigställningen av min senste fotografering som jag hade i Borås förra veckan, det är mycket redigering kvar men bra blir det! Dagarna ser även väldigt annorlunda ut nu eftersom vi faktiskt har tid att gå hem under kvällarna. Och då menar jag ca runt åtta tiden, nu sitter vi fortfarande kvar ett gäng här klockan sex men det räknas knappt som kväll. Kvällarna har vi för att chilla och ha kul tillsammans vilket är så jäkla gött! 
 
 
Till top