Jag kom in på Gamleby YH !!

Photography / Permalink / 1
 
De kommande två åren kommer att bli sjukt roliga. Jag ska plugga Fotograf för reklam och magasin på Fotoskolan Gamleby, en yrkesfolkhögskoleutbildning med mer än ett halvårs praktik inkluderat. Det kommer att bli så kul då jag även har äran att få ta med mig ett gäng klasskompisar härifrån Fotoskolan Jönköping. Det är bara så skönt att veta vad som kommer att hända framöver. Att veta vad man gör till hösten och ställa in sig på det. Tiden på min nuvarande fotoskola som är en grundutbildning är på väg att ta slut men jag är inte alls redo att lämna allt som hör därtill, därför kommer det att bli så jäkla gött att få fortsätta göra vad jag brinner för innan jag ska börja armbåga mig fram i arbetslivet och flytta långt ifrån allt för att kunna göra det. 
 
Jag är så jäkla glad bara och jag är inte ensam med den känslan. Jag kommer att bo hemma i Västervik vilket innebär att jag kommer att ha 20 minuter att pendla till lilla Gamleby - vilket innebär att jag får återförenas med min lilla röda bil (familjens).. 
 
Här kommer det i alla fall lite fler bilder från fotograferingen jag hade med modell Kajsa Gustafsson i temat Glitter och Glamour, som skulle bedömas i den andra ansökningsronden tillsammans med intervjun. Jag älskar dessa i svartvitt, älskar känslan, allt! Sminket gjordes av Karolina Granath!
 
 
#1 - - ronja:

så fina foton!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Agnes Strand

Till top