Ett kallt blått filter

Photography / Permalink / 0
 
 
Ja, det är lite så nuläget kan beskrivas på många sätt. 
Det regnar ute. Det är kallt. 
Jag har börjat jobba, mest heltid och framöver alla lördagar. 
Bilder får blå filter. 

Men varför ska det vara sol ute när man jobbar hela dagarna i alla fall! 
Känner mig ganska harmonisk och lugn jag trots mycket om och men. 

SNART lovar jag att Borås-väskplåtning-bilderna dyker upp. Det ska bara på lite blå filer har jag och Lisa nu kommit överens om. SÅ SNART! Så länge kör vi lite sånt här, jag fotar inte bara utan livet på sidan av det existerar nu allt mer och mer. 

Midsommarfirandet på Idö med underbaraste Ivana.
En kontrastverkan mellan en slapp dag hemma och på väg till jobbet på Herberts Guld & Silver.
 Jag som aldrig slänger upp några bilder på mina fina gör nu det i brist på andra bilder, Tiger och Zara, lika goa som alltid. Kärlek mellan mor och dotter!
Och mig i ytterligare en underbar situation. Älskar dock att vara igång igen och nu måste jag ju fortsätta annars ljuger jag och det vore synd för alla inblandade...
 
Till top