Brodern modellar

Photography / Gustav strand, Model, Photoshoot, child, fashion, studio / Permalink / 0
Hejsvejs, i helgen tog jag till flykt och åkte till sommarstugan på Idö. Och ja juste, i fredags tog jag hela flyttlasset från Jönköping till Västervik. Det känns konstigt att tänka att jag är helt färdig med Jönköping, det är så orealistiskt, jag brukar ju alltid åka tillbaka dit eller hur?.. Och flyttandet har fortsatt tills nu känns det som. Möblerna jag inte fick plats med i mitt rum här i stan tog vi ut till Idö, tillsammans med en massa badrumsmöbler till vårt nya badrum, så vi har konkat endel. Mitt rum ser dessutom fortfarande ut som en katastrof men nu är det inte många lådor kvar att packa upp!
 
Nu är det bara att ladda om batterierna, få färdigt de sista bilderna till Lisa i Borås (vars väskor jag plåtade), packa upp flyttlasset o landa lite. Känns enormt skönt att jag inte börjar jobba förrän torsdag, och efter den dagen börjar jag inte på riktigt förrän måndagen efter det, efter midsommar. Senast jag hade två veckors semester eller sommarlov eller bara för att säga så, helt lediga dagar i en veckas sträck var nog kanske sommaren efter ettan på gymnasiet. Tre år sedan, så jag njuter i fulla drag nu. Jag har aldrig haft något emot att jobba under helger, julen osv, men det märks att man behöver vara ledig. 
 
Bilderna jag plåta på Gustav under helgen som familjen besökte min examensutställning i Jönköping! Jag börjar inse att han är större än vad min hjärna vill inse, han kommer väl alltid att vara otroligt liten i mina ögon men tiden verkar inte stå stilla. Han har näästan lika stora fötter som jag dessutom, det är ett tecken...
 
 
Till top