Tiden väntar inte på nån

Photography / Permalink / 0
 
Jag insåg ganska nu precis att halva sommaren plötsligt rusat förbi! Jag kan inte säga att jag är överraskad, man märker ju att dagarna går. Men själv har jag nog inte känt av så mycket av sommaren, liksom inte fattat att den passerat ute på gatorna. Turister och nya ansikten är nog det som avslöjar det mest tror jag, man träffar så mycket härliga människor i butiken och det är ju ett dagligt nöje. Sommaren för mig hittills var de två veckorna efter avslutningen i Jönköping, innan jag började jobba och den sommaren är jag helt nöjd med. Men jag saknar det och jag saknar Jönköping.

För att se på det positivt är det bara halva sommaren kvar tills jag åker till Kroatien, 23 dagar rättare sagt, vilket känns helt okej. Då är det inte särskilt länge kvar tills jag fyller år sen heller vilket också är helt okej. Det är till och med helt helt okej att börja skolan nu för tiden. Då har man hamnat rätt i själen kan jag lova. Så om det ändå bara är en lite halvdan sommar är det trots allt helt okej med mig det med. 
 
Kände att jag behövde pausa flödet av Skottlandbilder nu så här kommer en avstickare ifrån portfolion. Modell här är Judit Hultman med min egengjorda tidningsklänning och bukett. Fantastiskt vad man kan göra med lite (eller ganska många) tidningar, häftapparat, limpistol, aluminiumfolie och en liten schal! 
 
 
 
Till top