Sånt där som gör en glad

Photography / Permalink / 0
 
Idag hade jag min första lediga halvdag på riktigt länge så då passade jag på att ta en runda på stan med härliga Elin, det var så länge sedan vi sågs så det var en väldisponerad förmiddag ifrån jobbet!  
Och vi har verkligen de snyggaste bilarna, min är den med skit på..
 
Idag inhandlade jag även min födelsedagspresent från förra året då jag fick ett presentkort på inredningsbutiken Magnus & Eva här i stan. Så nu har jag en massa himla fina saker jag kan pryda mitt rum och framtida hem med. Jag får börjar fylla en låda med saker jag inte kan använda nu när jag bor hemma under det kommande året (då jag pluggar i gamleby), men jag ser redan fram emot att få pryda min framtida lägenhet med fina saker! 
 
En underbar liten blomvas, glasskål, charmiga långa tändstickor, en stilig stekspade och sist men absolut bäst två stycken ljushållare att hänga på nått fint ställe! 
 
 
Till top