Ibland har man inget att säga, ibland bara är man

Photography / Permalink / 2
 
 
Bilden är tagen av Liz Oskarsson under min svinkalla fotografering till min bokbild. Det var en av de kallaste dagarna som jag har vistats utomhus här och det blåste ännu mer svinkallt från Vättern uppe på höjden där vi var. Helt perfekt timing, dagen efter var det desto varmarre ute.. Men vi får se om någon av bilderna jag tänkt går att använda - kamerans autofokus hade självklart sitt största lagg hittils när jag stod där och frös men det är som tur är löst nu så jag väntar mig inte mer problem med fokusen i fortsättningnen. Det syns tyvärr även i den här bilden men bortsett från skärpa och brus var miljön helt fantastisk och det hade varit synd att låta den gå till misto, därför fick Liz ta ett par bilder som åtminstonde blev bättre än de andra. Ha det gött. 
 
#1 - - Eva-Maria:

Vad snygg du är!

#2 - - Mariekexet:

Åååh så vacker!

Svar: Taaack! :)
Agnes Strand

Till top