Kika in min portfolio

Photography / Permalink / 1
 
På sidan Portfoliobox har jag skapat en webb-portfolio som är superenkel att kolla igenom, tydlig och jättefin design tycker jag personligen! Är du nyfiken kan du kolla på den här agnesstrand.portfoliobox.me
 
Jag har idag även invigt användningen av min logga som min fina vän Elin har pusslat ihop åt mig. Jag tycker om den jättemycket så tack för hjälpen med den! 
 
 
Här ser ni en skärmdump från Porfolion. Den kommer ständigt att fyllas på med bilder med de nyaste först i rullbandet, just nu har jag bara laddat upp ett urval med porträtt och studio. På den finns det även en länk hit till bloggen och information om mig. 

Framöver kommer jag att fylla på med fler mappar, så in och kika lite då och då så kan jag lova att den kommer att uppdateras en hel del. Jag tycker bloggen min är rätt så grovt ful nämligen men jag orkar inte lägga energi på bloggdesignen i nuläget. Snart kommer jag istället att bygga en hemsida så det är där krutet kommer att läggas!


#1 - - Elin:

Kul att du gillar loggan! :)

Svar: Absolut!
Agnes Strand

Till top