Självporträtt & Easy Rider

Photography / Permalink / 0
 
Hej på er! Första veckan har nu gått på fotoskolan och jag börjar känna mig allt mer hemma i både Gamleby och våra lokaler. Egentligen vill jag bara börja med något fotoprojekt och de idéer jag har som ligger och ruvar, men först har vi två veckor av introduktion kvar att ta oss igenom. Under veckan har vi haft samarbetsövningar, genomgångar, första redovisningen av våra självporträtt, mitt kan ni se här under..
...och så har vi fått vår första (egentligen då andra) uppgift. Min grupp ska gestalta filmen Easy Rider med en eller flera bilder. Vart detta kommer sluta lär bli intressant.. Andra fick filmerna Thelma & Louise, Twin Peaks, Det sjunde inseglet, en UFO-film och Jurasic Park.. 
 
Idag är vi härligt nog lediga, varför är mindre viktigt! Dagen utnyttjar jag till att redigera färdigt en stor del av plåtnignen jag hade med Adi tidigare i augusti och ikväll blir det en tur till stugan!
Till top