Jomen nu har jag koll

Photography / Permalink / 0
 
Det bästa jag alltid gör när huvudet snart exploderar är att jag skriver upp allt. Ut med skiten liksom. I söndags hade jag smått panik över hur det ens skulle vara möjligt att hinna allt som ligger framför en, men jag gjorde veckoscheman fram till jag flyttar hem till Västervik igen och det ser ut att gå bra nu när inte allt behöver hållas i huvudet. 

I nuläget har jag börjat redigera skottlandbilderna och känner att det faktiskt kommer att bli bra och jag peppar för att ta tag i att fixa mig en utställning i alla fall i Västervik men kanske även här i Jönköping.

Idag har jag även rett upp läget och fixat makeup artist och modell till en "Glitter och Glamour" fotografering jag ska ha nästa vecka. Det är så att Gamlebyansökningen skickades in innan vi for till Skottland och jag har nu gått vidare i ansökningen. Fram till intervjun som är runt hörnet ska vi ha tre helt nya bilder på det här temat så det brinner lite i fotsulorna, därför är jag så glad att jag fått mer koll idag. Temat kände jag inget alls för från början men nu känns det skitbra och jag är jättenöjd med modellen jag (förhoppningsvis) kommer att jobba med. 
 
Här har ni en bild på mig från Skottland, mysigt ställe som få!
 
 
Till top