Bilderna som aldrig kom upp

Fotoresa Skottland / Permalink / 0
 
När jag och Lotta tog oss upp på toppen av Holyrood Park en morgon i Edinburgh tog jag bland annat bilderna här nedanför som jag skrev om i detta inlägg, men eftersom jag aldrig fick upp dom här så kommer dom nu!
 
Bild på mig tagen av Lotta! 
Toppen som faktiskt var en riktigt topp, inte ett stort område och man inte vet exakt vart den högsta punkten är utan, där vid den vita grejen är man absolut högst upp, man ser horisonten åt alla håll med både Atlanten och bergen. 
Jag hittade en massa grenar/rötter som låg löst omkringslängda och fick upp en briljant ide i huvudet, de var ju perfekta för en bild så ja, ni får se vad det blev av det där boet lite senare! 
 
Det var rätt så svinkallt och vi som dittills hade blivit skonade från kyla fick det nu, och ja, framförallt Lotta. Men vi överlevde och fick bra bilder så vi är båda rätt så glada över det såhär i efterhand. Det var fantastiskt fint men det ser ni ju själva, utsikten, ljuset och färgerna var bara perfekta! I den nedersta bilden här ser ni toppen av berget precis bakom oss och vårt fina glädjeskutt. 
 
 
 
Till top