Utställningsbilden till Stockholmsmässan!

Photography / Permalink / 5
Mer resultat! Denna härliga bild .. åh hur ska jag beskriva den, mycket frustration och timmar i photoshop. Men ÅH så nöjd jag är! Stoort tack till Lotta Petterson/modellen med störst tålamod och insats någonsin! 

Bilden symboliserar en resa, att vara på väg någonstans men att ha kört fast på vägen och ger upp det sista hoppet, vinden sliter i henne och det går inte som det ska, hon är för liten för att påverka det som händer.
Men, som i alla mörken finns det ändå en liten gnista som kan lösa det som tidigare verkat hopplöst. 

Bilden symboliserar en hopplöshet men säger samtidigt att inte ska ge upp hoppet! 
 
 
Nu har jag i det närmsta spenderat de senaste två veckorna non-stop i skolan, slitit mitt hår och känner mig nästan svimfärdig, igår glömde jag att äta middag (?!) på grund av att de 4 sista timmarna här på kvällen i skolan, framför datorn, passerade lika snabbt som 40 minuter. Alltså är jag så otroligt glad över att denna hetsperiod är över, de senaste två veckorna är det alltså nära 20 uppgifter som slutförts. Och det är inte bara en deadline per uppgift. Man ska komma på en ide, planera, hitta och boka en modell/plats för motiv, fota, redigera, ibland printa och sen redovisa. Så ikväll ska vi fira att detta är över!! Under praktiken nu under november måndag kommer det att bli betydligt lugnare. Detta ser jag fram emot jättemycket och jag hoppas det kommer bli bra och att jag i december kommer tillbaka till skolan med mycket ny kunskap! Nu tar jag nya tag och ser fram emot den fritid som kommer!
 
 
#1 - - Linnea :

Fasiken vad grym du är!! Skitfin bild :D

#2 - - Linnea :

Fasiken vad grym du är!! Skitfin bild :D

#3 - - Evelyn:

Riktigt snyggt ju! :)

Svar: Åh tack!! :)
Agnes Strand

#4 - - Maja:

åå vad fint. ser fram emot att se eran utställning på fotomässan.

Svar: Men tack! Hoppas vi stöter på varandra där :)
Agnes Strand

#5 - - Lotta:

Åh, så himla häftig den blev! Du är så duktig! :D

Svar: Tack Lotta!! :)
Agnes Strand

Till top