Sånt som virvlar i huvudet

Photography / Permalink / 2
Egentligen vet jag inte vad jag skulle skriva här nu så jag letade mest upp en bild att slänga upp och jag hittade denna på min fina underbara vän Ivana som jag bara lämnade hemma i Västervik när jag flyttade hit... Det var ju dumt. Men trots att vi inte hörs så mycket så är hon lika bra för det. Vi behöver liksom inte prata varenda dag för att klara oss, vi vet vart vi har varandra hur eller hur, och det är nära. Bilden är tagen på min studentbal i våras och betyder bara glädje för mig. Fina vän!
 
 
För övrigt blev jag klar med två riktigt stora projekt idag som jag hållt på med ett tag nu.. Storlekarna på dessa filer ska vi inte ens prata om och dem innehåller mellan 20-30 lager... Modellerna på dessa heter Emma Nibelius och Lotta Petterson och jag ser riktigt fram emot att kunna visa upp dem här, men jag håller på dem lite till. Dels för att jag vill redovisa dem i klassen först, och så denna fina bild på Ivana får ensamrätt på detta inlägg! 
#1 - - zeb:

Åh vilken fin bild :)

Svar: Tack så mycket! :)
Agnes Strand

#2 - - Ivana:

❤️❤️

Till top