Men vad hände där?!

Photography / Permalink / 0
KUL att antalet människor som läser min blogg under dagen idag mer än femdubblades! Sånt gör en lite glad eftersom man då vet att man inte bara skriver för sig själv eller visar sina bilder för sina fem närmsta! Trevligt säger jag bara till alla er som hittat hit! 
Som ni ser har mina besökare varit desamma hela tiden och ni är så söta så som ger mig lite av er tid så jag hoppas jag ger något av det tillbaka till er med :) Den förra toppen på 64 personer/dag var förra veckan då jag var på framsidan på blogg.se med min äppelbild på Gustav, vilket jag tyckte var mycket jämfört med runt 30personer/dag som det brukar vara.  
 
 
Och som om detta inte vore bra nog. Idag mina vänner, var det SOL och BLÅ himmel! I Jönköping! Den 25 november!! Jag vet inte om det var det plus att jag vaknade på en något sånär rätt sida av sängen, men jag har haft ett sånt bra hömör idag så jag inte har nån lust att avsluta den här glada, pigga och positiva dag vilket jag nu måste. Ni hör ju hur onödigt och överdrivet happy jag låter. November har inte varit en så bra månad helt enlkelt. Väldigt trötta morgonar, ett dåligt humör och en huvudvärk som inte viljat släppa. Men inte idag. Och banne mig inte imorn heller har jag bestämt! 
 
Nu avslutar jag detta inlägg med ett självporträtt, hej då så länge och hoppas vi ses imorn!
 
 
 
 
 
 
Till top