Vad jag bryr mig om nu

Photography / Permalink / 0
Hej på er! Nu har jag varit mer frånvarande här än jag egentligen velat, men vad som hänt sedan senast är att jag flyttat hem till ljuva Västervik över julen och hunnit jobba torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag och idag tisdag, heltid. Härligt! Nu följer tre heldagar av ledighet innehållande bland annat två av de tre kommande julfirandena.
Här hemma har jag inte varit så delaktig i julstöket, jag som annars gärna står för julbaket har fått komma hem till både färdiga pepparkakor och knäck, snyft. Men jag får ju äta det och mamma har gjort så god kola. Och jo förresten, rocky roads gjorde jag härom kvällen för att ge till Ivana som tack för att hon klippte mitt hår lite! 
 
 
Här kommer en bild på min kära arbetsplats, för er som inte sett den så har ni det nu ;) 
Det är så härligt med allt trevligt folk man träffar varje dag här, och detta utöver mina härliga kollegor. Man blir bara så glad av alla olika människor och härliga kommentarer och samtal man får ha. 


Under lovet har vi dessutom fått med oss två uppgifter som ska göras. December månads självporträtt och månadens bild med temat Etnicitet. Har en annorlunda ide på gång till etnicitetbilden men jag vet ännu inte vem jag ska ha som modell till den. Om du som råkar läsa det här är väldigt sugen på att ställa upp på en porträttbild är du varmt välkommen att höra av dig! Ditt ansikte kommer inte att synas och vem som hellst passar verkligen!

Annat jag ska ägna mig åt under mina lediga dagar är att försöka planera mitt bokprojekt som drar igång direkt efter julen vilket känns väldigt spännande just nu! Och så ska jag kolla upp hur möjligheterna ser ut för att åka till Skottland i april då jag är väldigt sugen på att åka dit på mitt reseprojekt vi kommer att hålla på med under en hel månad, pepp pepp pepp! Men först är det julafton imorn... ! 

Mina rubbade och söta kissemissar. Mor och Dotter. 
 
Till top